Vývoj

1999

Otevření prvního Coffeeshopu Schärf ve Vídni je pro obchodní skupinu Schärf rozhodujícím momentom. Brzkým vstupem na trh si musela mladá dceřiná společnost nejdřív vytvořit silné základy. Perfektně promyšlený koncept dopomohl společnosti Coffeeshop Company hned od začátku k velkému úspěchu. Otevření dalších Coffeeshopu Schärf ve Vídni a následně i v celém Rakousku přišlo po těchto úspěších omnoho rychleji.

2000

Coffeeshop Company získává americkou lodní linku "Carnival Cruise Line" za partnera pro spolupráci. Od tohoto momentu je možné na jejich lodích najít jedinečné Coffeeshop Company Corners. Společnost Coffeeshop Company tak vyváží do světa moderní, trendový charakter svého konceptu a perfektní kávu.

2001

Coffeeshop Company se stává samostatnou společností v obchodní skupině Schärf. Rozbíhá se první mobilní Coffeeshop. První franchisisti uzavírají smlouvy se společností Coffeeshop Company.

2002

Celkový počet provozoven Coffeeshop Company stoupl v Německu a v Rakousku na 6 provozů. Expanze však pokračuje rychlým tempem. Spouští se druhý mobilní Coffeeshop a skupina Schärf provozuje Coffeesshop-Corner už na 11 výletních lodích.

2003

Rozvoj už není možné zastavit: v Rakousku i v Německu přibývá dalších 17 nových provozoven Coffeeshop Company. Jako důkaz  jedinečnosti a mladicky-moderního konceptu Coffeeshop Company oceňuje časopis „Der Konsument" společnost Coffeeshop Company jako vítěze v testu všech do soutěže zapojených provozovatelů Coffeeshopu.

2004

Poprvé se v Coffeeshopech Schärf objevuje "Lounge-Koncept" s obsluhou a ihned se teší velké oblibě u klientů tak i u podnikatelů. Razantní rozvoj nezastavuje a pokračuje otevřením dalších nových provozoven Coffeeshop Company. Společnost Coffeeshop Company opět rozpoznala znamení doby. Expanze je od roku 2004 cíleně směřovaná na nové členské státy Evropské únie také i na arabský trh. Byl to krok, který je možné vnímat nejen jako obrovský vývojový skok pro společnost, ale i jako podporu evropské integrace. Obrovské příležitosti v nových členských krajinách jsou ihned otevřené.

2005

Celá obchodní skupina Schärf prudce poskočila. Čistě-nová centrála společnosti Schärf World - The Art of Coffee otvírá svoje brány. S ní vzniká moderní, interaktivní a mládežnicky reprezentační centrum a nový „Think-Tank" společnosti. Vrcholem je fakt, že společenství Coffeeshop Company se rozrůstá na 84 provozoven.

2006

Uzavírá se dohoda "Master-Kontrakt": ta garantuje společnosti Coffeeshop Company otevření dalších 150 provozoven podobu následujících deseti let. Otevírají se první obchody v Istanbulu. Celosvětově je to už více než 100 obchodních míst především v Rakousku, Německu, Polsku, na Slovensku, v České republice a v Maďarsku.

2007

Při novém Lifestyle-produkte se v Coffeeshop Company nabízí už i domácí čajový koncept s názvem „Art for Tea". Stává se enormním obohacením pro mladicky horlivou Coffeeshop Company. Art for Tea okouzluje extravagantním spojením umění a přírodních ingrediencí. Perfektní chuť je zaručená.

2008

Coffeeshop Company se rozrůstá na cca 180 provozoven ve 14 zemích - a to v Rakousku, Německu, Turecku, na Slovensku, v Polsku, České republice a v Rusku. Kdo si myslí, že už nadešel čas konce rozvoje, ten se mýlí. Rozšiřování této společnosti s mladickým duchem nadále pokračuje...

Copyright © 2014 Coffeeshop Company